روحانیت و روشنفکری : زبانه های آتش طاغوت

دکورهای دروغین، ولایت غیرخدا

Posted in آیات و دلایل قرآن کریم by wakeupiran on آوریل 28, 2010

بنام خـداونـد بخشنده مهربان

أَفَحَسِبَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَن يَتَّخِذُوا عِبَادِي مِن دُونِي أَوْلِيَاء إِنَّا أَعْتَدْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ نُزُلًا.

آيا افراد بی‌ايمان خيال كردند كه ميتوانند بجای من، بندگان مرا اولياء خود بگيرند؟ ما جهنم را برای افراد بی‌ايمان آماده كرده‌ايم. سوره کهف آیه ﴿۱۰۲﴾

اتَّبِعُواْ مَا أُنزِلَ إِلَيْكُم مِّن رَّبِّكُمْ وَلاَ تَتَّبِعُواْ مِن دُونِهِ أَوْلِيَاء قَلِيلًا مَّا تَذَكَّرُونَ.

از آنچه از خداوندتان به شما نازل شده (قرآن) پيروی كنيد و از اوليائی غير از آن پيروی نكنيد. توجهی كه پيدا ميكنيد و افرادی كه متوجه آن ميشوند كم هستند. سوره اعراف آیه ﴿۳﴾

الله اکبر، لا اله الا الله


5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. a servant of allah said, on آوریل 30, 2010 at 8:49 ق.ظ.

    سلام wakeupiran!می خواستم بگم که شما سال بعد منکر قرآن می شوید.دوسال بعد هم منکر خدا(استغفار می طلبم از خدا).اگرصدها نفر دیگر هم در مورد حضرت علی (ع) وائمه بدگویی کنند، در اعتقادات من هیچ خللی ایجاد نمی شود چون در نوجوانی ام ایشان را در خواب با پیامبر(ص)زیارت کردم ،هر آن چه که در مورد آینده ام آن بزرگواران فرمودند به وقوع پیوست.در عالم خواب از ایشان التماس کردم که به من کمک کنند .فرمودند: تلاش کن .دقیقا»همان شد که به من فرمودند.

    • wakeupiran said, on آوریل 30, 2010 at 4:33 ب.ظ.

      آقا یا خانم «بنده خدا»

      چندی پیش در جائی از این کره زمین مردی میانسال با اطمینان از شفابخشی بتی در معبدی تعریف میکرد و وقتی با عکس العمل من مواجه شد، بلافاصله گفت که جمعی از مردم شاهد شفاگرفتن پدربزرگ خود همین مرد از آن بت مورد صحبت بوده اند و پدر بزرگ ایشان هم در حال حاضر در سلامت کامل به سر می برند و از آن بت هم سپاسگزارند. حالا از شما سئوالی دارم؟ چطور این واقعه و خواب خودتان را توجیه میکنید؟؟ اگر نیاز دیدید من آیه ای که توضیح دهنده هر دو مورد فوق است خدمتتان از قرآن کریم عرضه میکنم، تا متوجه شوید در گمراهی هستید و آن کسانی که به ایشان التماس کرده اید، خودشان دست به دامان یک درگاه دیگری هستند!! و نمیدانند چه بر سرشان خواهد آمد!! و شما ذهنتان تحت اثر تلقینات اطرافیانتان به خواب عمیقی فرو رفته است. فعلا مایلم نظر شما را جویا شوم.

      متشکرم.

  2. a servant of allah said, on مه 7, 2010 at 6:55 ق.ظ.

    بازم سلام

    من باسلام اومدم تو وبلاگتون ،اما شما جواب سلام منو ندادید.چه طوری با این همه تکبر و نخوت که درنوشته ها و وبلاگتون خودنمایی می کنه،توقع داریدکه آدم به حرفاتون توجه کنه؟؟ .در حالی که شما اولین اصول روابط انسانی رو در گفتار ونوشته هاتون رعایت نمی کنید.امتحان نهایی دین ،محبت است(سلام کردن).متأسفانه من در زمینه ی علوم دینی اطلاعات و تحصیلاتی ندارم .بنابراین قصد مجادله ومباحثه با شما رو ندارم .از روی کنجکاوی برای خوندن آیات الهی به وبلاگتون اومدم.اما به یه چیز اعتقاد دارم اون هم اینه که خدا محبت به خالق رو دروجود انسان قرار داده به نظر من خدا تو اون دنیا هیچ کی رو به خاطر خطا در خداجویی ،عذاب نمی کنه.من با هیچ غیر مسلمانی مشکل نداشته ام و با غیر مسلمانان هم به خاطر موقعیت زندگی ام، زیاد بوده ام از نظر من همه شون آدمای خوبی بودند از کلیمی تا مسیحی .مذاهب غیر شیعی :اهل حق ،بهایی ،اهل سنت با همه ی اینا روابط دوستانه و محکمی داشته ام.همگی آدمای خوبی بودند ،بهتر از من .از نظرمن همه ی این مباحث، جنگ برسرلحاف ملاست.وگرنه از نظر همه دزدی بده.تهمت بده.دروغ بده. مهربونی خوبه و… مهم نیت های خوب انسانهاست.
    البته منظورم ادیانی مثل شیطان پرستی نیست.
    اهدنا الصراط المستقیم
    امیدوارم خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه!

    • wakeupiran said, on مه 7, 2010 at 4:53 ب.ظ.

      آقا یا خانم “بنده خدا”
      و علیکم السلام!

      پوزش از حواس پرتی بنده در پاسخ به سلام شما (من اکثرا نیمه های شب و خسته کامنت ها را مرور میکنم). حالا شما هم اینقدر عجولانه و به سادگی آب خوردن بنده را بخاطر همین مساله از درجه «انسانیت» ساقط نکنید!! تا انتقام بگیرید!! این است آن محبتی که دم از آن میزنید؟؟؟ !!!! شما بخاطر حواس پرتی بنده از آیات قرآن کریم انتقام نگیرید، ضرر میکنید!!

      دوست عزیز؛ من هم به مانند شما با «اهل الکتاب» ارتباطات زیادی دارم و باید خدمت شما عرض کنم که شما دلیلی برای این ادعایتان ارائه کنید مثلا آیه ای که همین مطلب را صریح بفرماید که «امتحان نهایی دین ،محبت است»؟! بله آیه ای بعنوان مدرک و سپس این آیه را در کنار دستورات دقیق و جامع کتاب بگذارید و مقدرای فکر کنید که آیا امتحان دین محبت است یا تمکین از قرآن؟؟ خواست من این است که حالا مطلب را وارونه برداشت نفرمائید که پس آقا یعنی چه باید بی محبت باشیم و غیره! نه!…. عرضم این است که شما ادعائی کرده اید، باید بتوانید آیه ای بیاورید وگر نه این سخن شما در حد سخن من و امثال من و دیگران ارزشمند است، نه بیشتر! و نمیتوانید به مانند آنچه نوشتید، حکم صادر کنید! شما 2 راه بیشتر روی خود ندارید، یا از دستورات صریح قرآن اطاعت کنید، که مستلزم خواندن دائم قرآن کریم و ارتباط مداوم با این کتاب مبارک است، یا با «تکبر و نخوت» و ضرب المثل گوئی این منبع رحمت و حکمت را – ظالمانه- در یک جمله کنفوسیوسی و سائی بابائی! به مانند آنچه فرمودید که «مهربونی خوبه و… مهم نیت های خوب انسانهاست»، خلاصه کنید.

      پس اگر شما را به متناقض نویسی و دست کم گیری کلام خداوند مهربان، متهم کنم، از من خرده نگیرید که چرا اینطور حرف میزنید. به بی پایه و اساس بودن ادعای خودتان رجوع کنید.

      با تشکر.

  3. wakeupiran said, on مه 29, 2010 at 5:26 ق.ظ.

    با سلام،

    آقای یک بنده خدا، تا وقتی که کفر و شرک را در قالب دعا برای این وبلاگ پست میکنید از نصب نظراتتان معذورم، شما خط گفتمان منطقی در نظراتتان نیست، دعا نویسی میکنید! پس وقت خود را اینجا تلف نکنید. ممنون.


پاسخی بگذارید

